စီမံကိန္းပထမအဆင့္။

(ကၽြန္ေတာ္ေျပာျပခ်င္းတဲ့ပံုျပင္ေလးတစ္ပုဒ္ အပိုင္း ၄)။
ကား က ဂိတ္ေရာက္ျပီးဆိုတာႏွင့္ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ ပ်ာရာခတ္ေနသည္မွာ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႕ရင္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ရိွသြားႏိုင္ျပီလား။ ဒါမွမဟုတ္ သူကၽြန္ေတာ့္ကို အျမင္ကတ္ေနျပီးလား။ ကၽြန္ေတာ္မသိပါ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုခုေတာ့ သူ႕ရင္ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ပတ္သတ္ျပီး ရိွေစခ်င္တယ္။ သူကေတာ့ သူ႕ပစၥည္းထုတ္ေတြကိုကိုင္ထားျပီးကားငွားဖို႕ျပင္ေနပါတယ္။ သူကိုင္ထားတဲ့ လက္ဆြဲျခင္း အျပာေသးေသးေလးကို ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ ကိုယ္ေပးခြင့္ရမယ္မသိ။
အဲ့ဒီအနားမွာ ေယာင္လည္လည္နဲ႕ မသိမသာ ကၽြန္ေတာ္သြားရပ္လိုက္မိတယ့္အခ်ိန္တြင္ သူထံမွာ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ခံစားမႈတစ္စံုတစ္ရာရိွမွာဘဲလို႕ သူရဲ႕မ်က္ႏွာေပၚက ခ်ဳိျမတဲ့ အျပဳံေလးကေဖာ္ျပလိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရင္ထဲမွာ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ေပ်ာ္သြားပါမိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခဏေလးအတြင္းမွာပဲ တကၠစီသမားေရာက္လာျပီးသူကားေပၚတက္သြားပါေတာ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္မွာ ထီေပါက္ျပီး ထီလက္မွတ္ေပ်ာက္သြားသလိုပင္ ေစာေစာကျမင္လိုက္ရတဲ့ အျပံဳးေလး မရိွေတာ့ဘူး။ သူထြက္သြားျပီ။ ကၽြန္ေတာ္မလိုခ်င္ဆံုးအခိ်န္ကိုေရာက္လာခဲ့ျပီ။အဲ့ဒါကေတာ့ သူနဲ႕ ေ၀းေနရမယ့္ အခ်ိန္ေတြပါ။
မၾကာခင္မွာပဲ အိမ္ကကားေရာက္လာလို႕ ပစၥညး္ေတြကားေပၚတင္ျပီး စိတ္မပါေသာခႏၶာကိုယ္နဲ႕ ကားေနာက္မွာထိုင္ျပီးပါလာခဲ့ပါတယ္။ ကားကသာ အိမ္သို႕ေရာက္လာျပီး စိတ္ကေတာ့ သူနဲ႕ပါသြားခဲ့ပါတယ္။ အရာရာတိုင္းမွာ သူရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကသာ စိုးမိုးလို႕ေနပါေတာ့တယ္။
အဲ့ဒါနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ေရခ်ိဳျပီး ညစာပင္မစားႏိုင္ေတာ့ဘဲ ေစာေစာအိပ္ရာ၀င္လိုက္မိပါတယ္။ အိပ္ရာေပၚေရာက္ေတာ့လညး္ အိပ္မေပ်ာ္ႏိုင္ေသးဘဲ၊ ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြားကို ကိုယ္ဘာသာ ေမးေနမိပါတယ္။ သူဘယ္မွာေနတာလဲ။ သူဘယ္ဘဏ္မွာလုပ္တာလဲ။ သူ႕မွာ ရညး္စားရိွလား၊ အစံုပါပဲ။
ဒီေန႕မနက္မိုးလင္းေတာ့ အေတာ္ကိုလန္းဆန္းေနပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ရင္ထဲမွာလညး္ စီမံကိန္းေတြ႕အျပည့္နဲ႕။ မနက္စာ စားျပီးတာနဲ႕ ရံုးကိုထြက္လာခဲ့ပါတယ္။ ရံုးေရာက္တာနဲ႕ အာရွဓန ဘဏ္သို႕ သြားသြားျပီ PO(Payment Order) ေပးေလ့ရိွတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ကိုခင္တဲ့ကိုေက်ာ္မင္းဆိုသူကို ဖံုးဆက္ျပီး ~ ကိုေက်ာ္မင္းေရ ခင္ဗ်ားအားလားဗ်ာ၊ အားရင္ အေအးီေသာက္ရေအာင္~ ဆိုျပီး သူကို canteen ကိုေခၚလိုက္မိပါတယ္။
မၾကာပါဘူး သူေရာက္လာပါတယ္။ ~ေတဇ ဘယ္လိုျဖစ္တာလဲ၊ ထူးထူးဆန္းဆန္း၊ အေအးေသာက္မယ္ဆိုပလား။~ သူေျပာလညး္ေျပာခ်င္စရာပါ။သူ႕ကို ကၽြန္ေတာ္တစ္ခါမွ မဖိတ္ေခၚဘူးဘူး။ ဒီလိုနဲ႕ပဲ ေရွ႕မ်က္ႏွာ ေနာက္ထားျပီး ~ ကိုေက်ာ္မင္းရာ ဘာရယ္ညာရယ္ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ကိုေက်ာ္မင္းကို နည္းနည္းအကူအညီေတာင္းခ်င္လို႕ပါ။ကိုေက်ာ္မင္း အာရွဓန ဘဏ္မွ သိတဲ့ မိတ္ေဆြမ်ားလား~ လို႕ေမးလိုက္မိပါတယ္။ ဒါနဲ႕သူကလညး္ ထံုးစံအတုိင္း ၾကြားကလညး္ၾကြားခ်င္နဲ႕ ~ မ်ားမွမ်ား၊ အကုန္လံုးနဲ႕သိတယ္၊ေကာင္မေလးဘယ္ႏွစ္ေယာက္ရိွလည္းသိခ်င္တာေတာင္ေျပာလို႕ရတယ္~ လို႕ဆိုပါတယ္။ အို႕ ဟုတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ စီမံကိန္းေတြအေကာင္အထည္ေဖာ္ဖို႕ လမ္းစပြင့္သြားျပီ။
~ကၽြန္ေတာ္ကို႕ အာရွဓနဘဏ္က မပုလဲ ဆိုတဲ့နာမည္ ပုသိမ္ကလာအလုပ္လုပ္ေနတာရိွမရိွသိခ်င္လို႕ပါ။~ သူက အိုေကဆိုတာနဲ႕ကၽြန္ေတာ္အတိုင္းမသိသူကိုေက်းဇူးတင္မိလိုက္ပါတယ္။
ဘိုးေတာ္က မၾကာပါဘူး၊ ကၽြန္ေတာ္ထံဖုန္းလွမ္းဆက္ပါတယ္။ ရိွတယ္ သူက (၇)လမ္းဘဏ္မွာတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခ်င္ရင္ သူ႕ရ႕ဲသူငယ္ခ်င္းကိုေခၚခိုင္းေပးမယ္တဲ့။
ဟာ ဒီလူ ေတာ္ေတာ္အလုိက္သိလိုက္တာ လို႕ရင္ထဲမွာက်ိတ္ျပီးေက်းဇူးေတြထပ္တင္ေနမိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လည္း စကားတခြန္းမွ မေျပာဘူးတဲ့သူ႕ကိုကၽြန္ေတာ္ဘယ္လို စျပီးစကားေျပာရဲပါ့မလဲ။ ေတာ္ၾကာမွ ဒီလူကို မသိပါဘူး လို႕ေျပာရင္ေသျပီ။

No comments: