အလုပ္၏ပထမဆံုးေန႕ ခရီးသြားမွတ္တမ္း။


က်ေနာ္ရဲ႕ အလုပ္အသစ္ကို က်ေနာ္ ၁၂-ဧျပီလ ၾကာသာပေတးေန႕မွာ စတင္၀င္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ မစီးျဖစ္တာၾကာျပီျဖစ္ေသာ စကၤာပူရဲ႕ရထား SMRT ကို အဲ့ဒီေန႕မွာ ပဲျပန္လည္စီးႏွင္းခဲ့တယ္။ မစိီးတာၾကာျပီျဖစ္လို႕ ရထားဘူတာသို႕ေရာက္တာနဲ႕ မ်ားျပားလွတဲ့ ရထားစီးရန္ေစာင့္ေနေသာ လူအုပ္က က်ေနာ္ျမင္ကြင္း ကို စတင္ၾကိဳဆိုလိုက္ပါတယ္။
ပထမရထားမမီွပါ။ မမီွဆို လူအရမ္းမ်ား၍ ေနာက္ရထားကိုေစာင့္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္။

ေနာက္ရထားလာေတာ့ ရထားေပၚတက္လိုက္ျပီး၊ ကံေကာင္းေထာက္မစြာျဖင့္ ထိုင္ခံုေနရာ ေလးတစ္ခုရခဲ့ျပန္တယ္။ ဒါနဲ႕ အလုပ္အသစ္တြက္စဥ္းစားစရာမ်ားကို စဥ္းစားရင္ရထားစီးႏွင္း လိုက္ပါလာမိတယ္။ မၾကာပါဘူး နားထဲကို အသံေလး သဲ့သ့ဲ ၀င္လာပါတယ္။ ``အိပ္ခ်င္ေနတာေပါ့ ညက ကို ႏိွပ္စက္ထားလို႕ေလ´´။ က်ေနာ္မ်က္လံုးမ်ားကို ပြတ္ျပီး က်ေနာ္ ေဘးပတ္၀န္က်င္ထိုင္ခံုကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ရာ ေခတ္မွီလွပစြာ ၀တ္ဆင္ထားတဲ့ေကာင္မေလး ကိုေတြ႕လိုက္တယ္။ ျပီးေတာ့မွ သူက ျမန္မာလူမ်ိဳးမွန္း သူဖုန္းေျပာသံမွ သိလိုက္ရပါတယ္။

သူကေတာ့ မသိရွာပါ က်ေနာ္လည္းျမန္မာဆိုတာကို။ ေျပာလိုက္တဲ့စကားေတြ။ ေဘးကနားေထာင္ရတဲ့သူေတာင္ရွက္လာတယ္။ ဘာေတြေျပာမွန္းမသိ။ သူ႕ခ်စ္သူေကာင္ေလးနဲ႕ သူနဲ႕ ညက ဟိုလိုဒီလိုျဖစ္တဲ့ အေၾကာင္းေတြ။ သူသာ က်ေနာ္ျမန္မာမွန္းသိလွ်င္ ရွက္လိုက္မည့္ျဖစ္ျခင္း။ သူသိထားသင့္သည္မွာ ယခုစကၤာပူ သည္ ယခင္စကၤာပူမဟုတ္ေတာ့။ ေနရာတိုင္းတြင့္ ျမန္မာေတြခ်ည္းပဲ။
စိတ္ထဲတြင္ စကၤာပူကို ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ဒုတိယျမိဳ႕ေတာ္ အျဖစ္ပင္ထင္လာမိသည့္ အထိျဖစ္လာတယ္။ ဟိုနား တစ္စု၊ ဒီနား တစ္စု။ တစ္ခ်ိဳ႕က ေက်ာင္းသား၊ တစ္ခ်ိဳ႕ က ၀န္ထမ္း၊ တစ္ခ်ိဳ႕က မူလတန္းေက်ာင္းသားေလးမ်ား၏ အုပ္ထိိန္းသူ၊ တစ္ခ်ိဳ႕ က တရားမ၀င္ေနထိုင္သူ။

မၾကာပါဘူးက်ေနာ္စီးနင္းလာတဲ့ရထားလည္း Raffles Place ဘူတာကိုဆိုက္ေရာက္ လာခဲ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႕ရထားေျပာင္းစီးျပီး ေနာက္ဆံုးတြင္ Tanjong pagar ဘူတာသို႕ေရာက္လာခဲ့ျပီ။ က်ေနာ္အလုပ္သို႕ေရာက္ရန္ ၅ မိနစ္ခန္႕လမ္းေလွ်ာက္ရတယ္။
အလုပ္သို႕ေရာက္တာနဲ႕ Receptionist က က်ေနာ္ကို က်ေနာ္ရဲ႕ Reporting Officer ျဖစ္မည့္ CEO ရံုးခန္းကိုပို႕ေဆာင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီေနာက္ သူနဲ႕ စကားအနည္းအက်ဥ္းေျပာျပီး သူ က်ေနာ္အတြက္ ျပင္ဆင္ထားတဲ့ က်ေနာ္ေနရမယ့္ အခန္းကို လိုက္လံပို႕ေဆာင္ေပးပါတယ္။ ျပီးတာနဲ႕ တစ္လက္စတည္း က်ေနာ္ ဌာနမွ ၀န္ထမ္းမ်ားနဲ႕ မိတ္ဆက္ေပးတယ္။ တစ္ေယာက္ခ်င္းဆီရဲ႕ နာမည္ကိုၾကိဳးစားမွတ္ခဲ့ေပမယ့္ ၃ ေယာက္ေလာက္နာမည္ပဲ မွတ္မိခဲ့တယ္။

အားလံုးျပီးသြားျပီဆိုတာနဲ႕ က်ေနာ္အခန္းမွာ က်ေနာ့္ပစၥည္းအခ်ိဳ႕ကိုေနရာခ်ပါေတာ့တယ္။ အသင့္ေရာက္ရိွေနေသာ Laptop၊ အိမ္မွ ထည့္ေပးလိုက္ေသာ ဓာတ္ပံုမ်ား၊ စာေရးကရိယာမ်ား ကို အစဥ္ေျပေအာင္ေရႊ႕ေျပာင္းထားလိုက္တယ္။ က်ေနာ္အခန္းမွလွမ္းၾကည့္လွ်င္ တိုက္အျမင့္အေပါင္းမ်ားစြာကိုေကာင္းစြာျမင္ႏိုင္တယ္။ ရႈခင္းေကာင္းတယ္။ေနမထိုးဖူး။ အနည္းဆံုးေတာ့ စိတ္ဖိစီးမႈကိုေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မယ္လို႕ ထင္တယ္။ အဲ့ဒီေနာက္မွာေတာ့ က်ေနာ္ အတြက္တစ္ေန႕စာလုပ္စရာမ်ားကို စတင္လုပ္ေဆာင္ရန္အတြက္ ကြန္ပ်ဳတာကို စတင္ဖြင့္လိုက္ပါေတာ့တယ္။

No comments: